søndag 30. september 2012

Endelig er vi igang:-)

Nå er det leeeenge siden forrige blogg, går litt i rykk å napp dette;) Mye skjedd siden sist, vi har da klart å skape ei lita jente som ventes å komme i begynnelsen av februar så har vi nå endelig begynt på husbygging! Livet går akkurat den veien vi ønsker med andre ord<3 i dag er det cirka tre måneder til jul, men jeg har vært klar for jul siden sommeren begynte å gå over til høst, Hehe. Har lyst på ribbe, pinnekjøtt, risgrøt(som jeg egentlig ikke er så glad i) og julebrus og jeg har lyst til å se julefilmer å gå på juleshopping mens det spilles julesanger:-) må vel bare smøre meg med tålmodighet å vente den lille tiden det er igjen:-) har nok å styre med nå i høst med hobby messe som er 27/28 oktober og baby shopping og så håper jeg at det er noe jeg også kan bidra med på huset nå som grunnmuren snart er ferdig:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar